Discordis ei räägi meil enam mitte keegi New Worldi mängimisest, vaid kasutatakse hoopis tegusõna jooksma. New Worldi joostakse siis, kui keegi ei viitsi midagi intensiivsemat mängida või kui on vaja taustategevust podcastide kuulamiseks. New Worldist on saanud virtuaalne kudumine.

Ning jooksmist on New Worldis ohtralt. Mängumaailm on suur ja lai, ringi liikumist palju, aga liikumisvõimalustega on suhteliselt kitsas. Quick travel linnade vahel kulutab ohtralt aeglaselt regenereeruvat ressurssi nimega Azoth, mis piirab selle kasutamist. Mäng ei paku ka ühtegi mount’i ehk ratsutatavat looma, mistõttu kujuneb mängust kiiresti poole kohaga Pavel Loskutovi simulaator.

Mängu lanseerimist saatnud ja sellele järgnenud haip oli kõva. Twitchis streamiti ja vaadati (tipphetkel pea miljon vaatajat) seda massiivselt, ent tänaseks on sellest alles jäänud vaid kübemed. Turg, sealhulgas mina, oli näljane ühe värske MMORPG järele, aga peale 35 mängutundi otsustasin selle pooleli jätta ja sõbrad samamoodi. Me oleme osa suuremast lainest – viimaste teadete kohaselt kaotab New World 135 tuhat mängijat nädalas.

Vaatamata lubadustest, et alates level 60st algav end game PvP (player vs player) olla kõige huvitavam osa mängust – aga nii kaugele ma ei jõudnudki. Steami statistika paigutab mind 86% hulka, kes pole jõudnud level 60ni, mis võtab umbes 100 tundi mänguaega. Ka PvE (player vs environment) on suhteliselt ilmetu ja lamp, ent sellest lähemalt lõpu poole.

Kommentaarid
Copy